Administratie

Servicegericht, respectvol en empathisch!

 

Zorg

QAM22 uitzendbureau heeft haar deuren geopend op 1 januari 2019 en is gevestigd in Uithoorn, wij bieden hoogwaardige professionele medewerkers die hun werk met passie en genegenheid uitvoeren.

Administratie

U bent op zoek naar een administratieve baan neem dan contact op met QAM22!
Want bij QAM22 Uitzendbureau zijn we gespecialiseerd in het matchen van de juiste medewerkers bij juiste bedrijven.

Schoonmaak

Ben je opzoek naar een baan in de Schoonmaak of ben je student die wat uurtjes wil bijklussen als schoonmaker? QAM22 uitzendbureau is er voor jou om je te helpen aan een baan als schoonmaker die  snel en nauwkeurig kan werken.

Administratie

U bent op zoek naar een administratieve baan? Neem dan contact op met QAM22!
Want bij QAM22 Uitzendbureau zijn we gespecialiseerd in het matchen van de juiste medewerkers bij juiste bedrijven. Wij kijken naar je wensen, geven je tips en advies en zoeken naar de juiste match. Ook als je iets specifieks zoekt.

Zoek je een baan als:
Medisch secretaresse
Receptioniste / balie medewerker / telefoniste
Secretaresse / Managementassistent
Algemeen administratie
Office Manager

Onze werkwijze
Na een intake gesprek bespreek je samen met ons je cv en werkervaring. Wij bespreken met jou je eisen en wensen en gaan dan opzoek naar de geschikte match.

Algemeen administratie

Iedere organisatie heeft administratieve processen hierdoor kom je de functie van administratief medewerker bij iedere bedrijf tegen, zowel fulltime als parttime. Ben je een administratief medewerker, waarbij klantenservice en administratieve werkzaamheden met elkaar worden afgewisseld. Ben je klantgericht, communicatief sterk en resultaatgericht neem dan contact met ons op, wij zullen er alles aan doen om je te matchen bij de juiste organisatie.

De werkzaamheden van een administratief medewerker zijn heel divers: beantwoorden van telefoontjes, verwerking van de post, afhandelen van e-mails, maken van brieven, dossiers bijhouden, afspraken maken, etc. Spreekt dit je aan en vind je het ook leuk om binnen een bedrijf of organisatie met veel verschillende mensen contact te hebben schrijf je dan in bij QAM22.
Werkzaamheden van een administratief medewerker kunnen het volgende inhouden:

Betalingsopvolging
klanten en leveranciers
Brieven in enveloppen steken
Adressen op enveloppen schrijven
Opzoekwerk op het internet
Briefwisseling en mailings
Inpakwerk
Organiseren van meetings
Bezoekers opvangen
Tijdsregistratie

Typwerken
Controleren van teksten
Adressen nakijken
Adressen opzoeken
Gegevens inputten
In- en uitgaande facturen
Offertes uittypen
Plooien van brieven
Telefonische contacten
Kasboek bijwerken

Receptioniste / Balie medewerkers / Telefoniste

Maandagochtend 9.00 uur; je zit net op je plek met een kop koffie als de eerste klant binnenkomt. Op hetzelfde moment komt de nieuwe medewerker binnenlopen die jij de weg gaat wijzen. Oh hé, de telefoon rinkelt. Geen probleem, jij regelt dit allemaal vlekkeloos want je bent zo stressbestendig en servicegericht als wat. Daarnaast ben jij hartstikke communicatief vaardig en zie jij jezelf wel zitten in al die bedrijvigheid. Als receptionist(e) ben jij chef telefoon en ontvang jij iedereen hartelijk die het pand binnenkomt. Ook houd jij je bezig met licht administratieve taken als dat van je gevraagd wordt, denk hierbij aan het beheren van de agenda.
Natuurlijk is het van belang dat je communicatief sterk, representatief en assertief bent. Je moet goed kunnen schakelen en weten waar de prioriteiten liggen.

Medisch secretaresse

Qam22 stimuleert lef en ondernemerschap en geeft ruimte aan je eigen ontwikkeling door je gebruik te laten maken van ons netwerk van professionals.
We zullen er alles aan doen om je te plaatsen in een dynamische omgeving die je uitdaagt in je kennis, vaardigheden en ervaring.
Wij zoeken zorgsecretaresses die secretariaten kunnen versterken. Als zorgsecretaresse ben je bezig met voorbereidende afdelings- en behandel ondersteunende werkzaamheden. Je onderscheidt je door het accuraat en zorgvuldig invoeren, verwerken en controleren van gegevens van onze cliënten. Daarnaast ben je de secretariële ondersteuner voor medewerkers. Wij werken vanuit de visie 1 cliënt, 1 plan, jij levert jouw bijdrage aan een succesvol behandeltraject.

Wij zoeken vacatures van vaste en tijdelijke aard en ter vervanging waarbij het aantal te werken uren in onderling overleg wordt afgesproken. Ben je nog steeds enthousiast en wil je meer weten over onze organisatie dan kun je contact opnemen met ons.

Secretaresse / Managementassistent

Een secretaresse of managementassistent neemt het management van een organisatie werk uit handen. Het is een brede functie, met heel uiteenlopende taken. Van meer administratieve werkzaamheden tot praktische zaken als het klaarzetten van lunches. Secretaresses en Managementassistenten fungeren vaak als aanspreekpunt voor vragen en zijn op de hoogte van (soms vertrouwelijke) zaken die worden besproken in het management. Zij hebben contact met verschillende afdelingen binnen het bedrijf.

Onze secretaressen en managementassistenten zijn heel breed inzetbaar en kunnen in bijna alle type organisaties en bedrijven aan de slag. Bijvoorbeeld in het bedrijfsleven, bij de overheid of in ziekenhuizen.

Veel van je werk als secretaressen of managementassistent voer je zelfstandig uit, vanzelfsprekend heb je veel overleg met de manager en je omgeving. Wil je meer weten neem contact op met ons.

De werkzaamheden van een secretaresse of managementassistent kunnen onder andere bestaan uit:

Schrijven van mails en brieven
(Telefonische) informatie-uitwisseling
Beheren van agenda’s
Onderhouden van contacten met management en andere afdelingen
Maken van effectieve (project)planningen
Organiseren van bijeenkomsten, zoals vergaderingen en kleine evenementen
Regelen van bijeenkomsten en reizen
Verslaglegging van vergaderingen
Beheren van voorlichtings- en promotiemateriaal
Beheren van kleine budgetten
Ontvangen van bezoekers
Uitvoeren van administratieve taken
Regelen van facilitaire taken, bijvoorbeeld de inkoop van kantoorartikelen
Etc etc..

Office managers

Office managers zijn werkzaam in kantoren van de meest uiteenlopende organisaties, van commerciële bedrijven tot culturele instellingen en van overheidsdiensten tot ICT-bedrijven. Tijdens hun werk hebben zij bijvoorbeeld te maken met directeurs, secretaresses, administratief medewerkers, receptionisten en allerlei andere mensen die kantoorfuncties uitoefenen. QAM22 is opzoek naar jou als deze rol bij je past en je de juiste opleiding en houding hebt.

Wat doet een office manager?
Office managers verrichten administratieve en organisatorische werkzaamheden om de zaken op kantoor efficiënt en soepel te laten verlopen. In iedere organisatie wordt de functie net iets anders ingevuld, maar over het algemeen zien de taken er ongeveer als volgt uit:

Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post, fax)
Beheren van de agenda
Bieden van facilitaire ondersteuning (bijvoorbeeld beheren van de voorraad en verzorgen van de ordelijkheid van het kantoor)
Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen
Uitwerken van memo’s, brieven, verslagen en rapporten
Fungeren als aanspreekpunt, zowel intern als extern
Beheren van het archief en contracten
Opstellen van facturen
Verwerken van personeelsmutaties
Eventueel aansturen van secretaresse(s)

Heb jij ervaringen en ben je een office manager die iets anders wil, schijft je dan bij ons in. Samen zullen wij opzoek gaan naar de juiste match met jou eisen en wensen en die van onze opdrachtgevers. QAM22 streeft naar een situatie waarin alle partijen een goed gevoel overhouden aan de samenwerking.

Contact

Heeft u een vraag aan QAM22 stel deze gerust wij zullen zo spoedig mogelijk reageren.

Contactformulier

0297 870890

Antoon Coolenlaan 3

1422 GM Uithoorn